LLiurament Final PAC1
Aquí us mostro alguns dels meus dibuixos de la part d’Anàlisi.

Aquest exercici m’ha agradat molt però ha estat tot un repte. He pogut millorar. Continuem!!
Aquí us mostro alguns dels meus dibuixos de la part d’Anàlisi.

Aquest exercici m’ha agradat molt però ha estat tot un repte. He pogut millorar. Continuem!!
INVENTARI DE COLOR I CONSTRUCCIÓ DE LA NOSTRA PALETAEn aquesta pràctica he triat aquesta obra de Rothko per poder treballar la variació cromàtica.
L’inventari de colors m’ha suposat dificultats pel procés del GIMP,…
Aquí podeu veure com va el meu quadre. Com sempre he pintat amb acrílics, m’està costant l’oli.
Tinc dificultats a fer les barreges, tinc tendència a mullar de més el pinzell. També trobo difícil les ombres de la samarreta,…
…
I així acabo la tarda. Dono per acabada l’obra perquè amb el meu perfeccionisme puc estar retocant in aeternum…
Espero que us agradi, jo he gaudit i patit a parts iguals amb el procés però estic contenta amb el resultat….
Per estudiar la iconicitat he estat fent esbossos de les flors, varies en un gerro de vidre en diferents postures i una sola, buscant més mostrar una escala d’iconicitat de més a menys….
Bon dia a tots!
Em dic Laura Maynou. Tinc 55 anys i faig el Grau d’Arts des de fa ja uns quants semestres. Sempre m’he interessat per l’Art i la cultura. Fa uns anys vaig decidir posar-ho al centre de la meva vida laboral….
Aquest és un espai de treball personal d'un/a estudiant de la Universitat Oberta de Catalunya. Qualsevol contingut publicat en aquest espai és responsabilitat del seu autor/a.