Pac4.Consulta

Jo estic pintant el meu esbós, però no tinc clar si ha de ser una pintura amb tintes planes o fer una mica de degradat amb els colors. Podeu ajudar-me? No he fet servir el GIMP, ho he fet amb els esbossos que havia fet previs.
Gràcies.

Jo estic pintant el meu esbós, però no tinc clar si ha de ser una pintura amb tintes planes o fer una mica de degradat amb els colors. Podeu ajudar-me? No he fet servir el GIMP, ho he fet amb els esbossos que havia fet previs.
Gràcies.
Per estudiar la iconicitat he estat fent esbossos de les flors, varies en un gerro de vidre en diferents postures i una sola, buscant més mostrar una escala d’iconicitat de més a menys….
3.2.3.Relat i llenguatge
1.POESIA VISUAL
Mitjançant el dibuix i el collage he volgut expressar la idea de que la música és la millor medecina pel cor .
He fet servir l’ auqarel.la,…
INVENTARI DE COLOR I CONSTRUCCIÓ DE LA NOSTRA PALETAEn aquesta pràctica he triat aquesta obra de Rothko per poder treballar la variació cromàtica.
L’inventari de colors m’ha suposat dificultats pel procés del GIMP,…
He escollit com a tema la Feminitat. La imatge d’una dona, amb un vestit ple de flors, rodejada de plantes,de fons una lluna i la paleta de colors amb tons vermells, taronges, verds,…
Comparteixo amb vosaltres algunes imatges del meu procés d’elaboració d’aquesta pràctica.
Ha estat tot un repte fer l’entelatge i l’imprimació d’aquests dos suports, aprenent la tècnica i sortint de la zona de confort….
PAISATGE URBANS. A4, llàpis H-2B, Brush pen Ecoline
PERSPECTIVA CÓNICA AMB 2 PUNTS DE FUGA. A4, llàpis H-2B , Brush pen Ecoline
CADIRA.Dibuix Sistema dièdric. LLàpis 2B-H. LLàpis Axometría isomètrica,…
Aquest és un espai de treball personal d'un/a estudiant de la Universitat Oberta de Catalunya. Qualsevol contingut publicat en aquest espai és responsabilitat del seu autor/a.