PAC2. LLiurament parcial 1

3.2.1. Desplaçament del significat.

Per fer aquest dibuix he usat un llapis tou. he dibuixat un mandarí portant arrós en una balança i els recipients eren dos taps d’ampolles d’aigua.

En aquest dibuix he triat l’ aquarel.la , per donar-li més vivesa, els objectes eren dos pinzells d’ esponja que volien ser els rems.

A aquest dibuix també he escollit l’ aquarel.la, per donar-li color ja que era una dibuix com infantil.

Collage:

He escollit el telèfon antic i se’m ha acudit posar el buda damunt, com una metàfora de la comunicació amb lo diví i amb un mateix. Podem comunicar-nos amb el nostre interior mitjançant eines com la meditació, és un mètode per conectar-nos amb la nostre essència.

3.2.2. Expressió en moviment:

1. Intervenció en una fotografia. He fet uns quants experiments amb una foto meva en B/N i dibuixant a sobre amb retoladors, acrílics POSCA i m’ha ajudat a veure com canvia el que expressem quan intervenim canviant el fons, la cara o la roba. M’ha agradat molt.

3 dibuixos que representin moviment:

-Figura humana

Aquí he representat una noia que anava caminant pel carrer amb un paraigues i que se li doblega pel vent que fa. He fet servir el llapis tou.

-Objecte

he volgut representar un got  de vidre on hi avoquem aigua. He fet servir l’ aquarel.la molt líquida per donar la sensació de la transparència de l’ aigua.

-Abstracta

M’he expressat deixant anar el moviment de la mà lliurement.

Entrada similar